Bvc

Idag ska vi till BVC med Eddie, ska bli kul och se hur lång han är nu, har inte varit där på några månader *skäms*. Men han har ju mått jätte bra och ja jag har väl haft lite fullt upp. Fast 5 månaders vaccinationen borde de väl själva kalla till.. Men idag ska han iaf få den. Gick ju jätte bra sist, inget gnäll eller något, inte ens någon dag efter!

Varit på möte idag, gick mycket bra. Kände att det var en bra dag att gå på möte.

Har läst ut en av de bästa böcker jag någonsin läst. Handlade om sorg. Hade jag ingen aning om när jag började läsa den. Och det gjorde jag för något år sen men fastande aldrig utan la ifrån mig den. Men så för någon vecka sen började jag på den och kunde nästan inte sluta.

Handlar om en tjej som förlorar sin make i en olycka och hur hennes liv ser ut under sorgarbetet.
Det var massa känslor som kom fram på mig när jag läste den men jag kände verkligen att den gav något.

Marian Keys- Är det någon där?, heter boken.
Den är både sorglig och rolig och den hjälpte mig att inse att det verkligen kommer bli bättre.




Endast 41 kr på adlibris... ")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0