Bla bli blusch!!!!

Huh en sådan dag. Räckte jag gick förbi huset förut för att jag skulle bryta ihop. Nu känns det som om jag bara är utan att vara. Hemskt mot barnen men gott för mig då jag inte fattar vad jag håller på med. Glömsk ( inte värre än Jeanette iofs), ingen ork och vill bara gräva ner mig. Gräva ner mig breve mamma så jag får lite tröst. Hon känner sig nog grymt ensam. Måste få hittat en liten radio som jag ska ställa hos henne. Vet inte om jag får lov att lägga ner en i graven. Känns så dumt att fråga. Fast jag vill ju inte att mamma ska spöka hos mig för att hon är ensam!

Kommer ihåg för några år sen när jag flyttade hem igen efter att ha bott i kungshamn några år. Det var så skönt att få bo hos mamma och ha någon nära mig hela tiden, sa alltid att jag skulle bo hemma tills jag skaffade mig en sambo. Nu blev det så att mamma skaffade sig en sambo ( Jesper) så jag fick snällt flytta då personalen skulle ha ett eget rum så jag fick inte plats. Jag hade lugnt kunnat bo kvar där än om det intehade vart för min son och Magnus då. Ja nu är hon ju död, men hade hon levt och varit ensam så vette sjutton om jag inte hade bott kvar där än. Med full månadslön, plus lite till så hade vi levt loppan jag och mamma. Grymma, hemska värld. Varför just min mamma?

Försöker pyssla lite men då skenar tankarna iväg och det är verkligen inte roligt. Men jag tänker mer att jag är glad över att få haft henne i så många år, finns ju dem som knappt fått lära känna sina föräldrar.

Sen blir jag så trött på folk som ska komma med så hemska kommentarer för att jag äntligen hittat en vän här i Hunnebo som jag kan gå till vilken tid på dygnet som helst. Varför kan man inte glädjas åt andra? Och inte bara prata skit. Falska jävla ******!

Jag är då glad för att ha hittat en vän som jag kan umgås med om det bara så är 10 minuter för att prata lite och sen rusa iväg. Hon hade glömt att sonen skulle till tandläkaren, haha !

Men men, lilla underbara Hunnebo med dem små söta invånarna som har som hobby att prata skit och tracka ner på folk. Inte konstigt man blir tokig !

Kommentarer
Postat av: britt din mammas klasskamrat

åh du lilla,fy fan vad jag tycker synd om dig.Men du ska veta att du FÅR lov att sörja, känna dig eländig,vara trött, vara förbannad på folk som e dumma i huvudet=) Låt inga sådana folk sätta sig på dig,försök att skita i dom,för sådana "experter" på andras liv kommer alltid att finnas.Orättvist JA.

Och du ska veta att jag tycker du e jätteduktig som klarar av detta bedrövligt sorgliga att

Eva inte finns mer "fytti rackarn" så hemskt. D e så man kan kräkas. kram

2009-09-15 @ 17:57:36
Postat av: Jeanette

Kan inte annat än att hålla med dig! Patetiska människor som inte e annat än avundsjuka!! Kommer alltid att finnas för dig.... Nu när jag väl hittat en riktig VÄN så kommer jag aldrig att släppa dig eller låta något lr Någon komma emellan!! Vänner för livet :) Glad att jag har dig gumman!!! Vi ska hitta en radio till mamma :) Och NEJ det e inte fel att fråga om du får lägga ner den :) Kram o puss

2009-09-15 @ 18:38:22
URL: http://www.metrobloggen.se/angel4you
Postat av: Sandra

Nä i hunnebo lever det en del skitpratare..tyvärr. Känns inte som om det är många som kan glädjas åt nån annans lycka... De har väl inget liv..



Hoppas allt är bra med er. Och jag beklagar sorgen/ Sandra

2009-09-19 @ 18:35:04
URL: http://metrobloggen.se/candra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0