Äntligen hemma

Har varit i Göteborg idag, J skulle till en logoped på Ågrenska Mun-H center. Vi pratade om hans fobi till att bli berörd runt munnen. Helt underbar logoped, kände verkligen att hon hade kompentens.

Och vilket ställe! Låg ute på amundön i Hovås. Promenad avstånd till en underbart fin sandstrand, helt sagolikt. (säger jag som har 2 km til havet, haha )
Man undrar ju vad det kostar eg att få en remiss dit, är tydligen inte så vanligt att man får en tid dit. Men vi fick med oss lite saker som vi ska öva med på J. Bla såpbubblor, herre vad han älskade och leka med det !

Sen hamnade vi på IKEA! Roligt! eller ne.. Var för trött..

Men jag tror att jag fullkomligen älskar nya bilen, då jag somnade på vägen ner ! ? Jag sova i bilen .. Hm.. Aldrig någonsin att jag gjort det tidigare.

Dags att sova igen känner jag, lägger upp lite bilder från Hovås imorrn.

Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0