Vi gratulerar, vi gratulerar, vi gratulerar

våran Angelica idag !
Grattis till dig Pelica på din stora dag ! Vet inte om hon läser min blogg eller om hon blir glad på mig om jag lägger ut kort på henne, så jag skiter i det. Har redan ringt henne och grattat så hon vet att jag tänker på henne. ")

Och mitt i alla gratulationer måste jag berätta en rätt komisk sak, fast just då var den verkligen inte komisk.

Jag skulle gå ner till mammas grav förut, eller ja hon är inte gravsatt ännu, men det ser så tomt ut med en stolpe som det står Eva Falk på bara.. Jag ville lägga en krans och en sten. Eddie låg i vagnen och sov så jag satte på mig
lurarna och lyssna på Mix Megapol. Och ja vilken låter kommer på radion då ..


Jo TAKIDA med CURLY SUE!
Vi spelade ju den på begravningen.. Och det var så klockrent att den kom just då. Men den är så fin och självklart börja jag gråta. Inte roligt att gråta i minusgrader.

Kallt men oerhört skönt ute, var ute och gick i 1 timme, underbart ! Älskar hösten, alla blir förkylda men inte jag, haha ! Ska väl inte säga för mycket men jag mår bra =)!!

Eddie ville inte sova länge idag så kl 5.30 stod vi upp, då kollade jag på allt jag spelade in igår och Eddie satt på golvet och lekte! Han är så söt nu när han sitter helt själv och älskar att rota runt i lådan med leksaker!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lille Maria!!! Där har du ännu ett tecken på att hon är runt dig. tänker mycket på dig och din familj. Läser nästan varje dag men jag är dålig på att kommentera. Du skriver så bra. Kram på dig och din familj!!

2009-10-14 @ 13:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0