Tandläkaren

Japp, idag ska J till tandläkaren och jag lovar han kommer INTE gilla det, men de tycker att hans ka vänja sig vid miljön, lycka till säger jag. Visst får jag och Magnus borsta tänderna på honom men någon som han inte känner får knappast vara när hans mun !!

Sen blir det att åka till kusin Frida och tant Erika och ha en mysdag i skogen. Plocka lite svamp och ha roligt ")..
Får nog ta en sväng till Hansson's och köpa lite garn så jag kan börja virka små figurer. Amigurumi figurer.



Finns en hel drös med olika figurer. Tom Hello Kitty !!!

Kommentarer
Postat av: sandra

vilka söta små figurer :) min dotter hade älskat en sån i hallo kitty

2009-10-08 @ 19:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0