Suck !

Jo visst funkar det att testa olika saker om SHN .. Om Eddie inte hade haft magknip ( undrar vems fel det är ) och spydde ner hela mig och han igår kväll vid 22 tiden. tillslut somnade han i min famn och sov i över en timme på min mage, men inte kunde jag sova då. Men det gjorde inget bara Eddie fick sova. När klockan var 00.30 la jag honom i hans säng, han sov vidare och vaknade inte förrän 03.40, mat tänkte jag och gjorde en flaska , åt upp den och blev sen jätte pigg. Så jag fick snällt gå upp. Så ja jag har sovit max 3 timmar inatt och har varit uppe sen 4. Så för guds skull, RING MIG INTE IDAG !!

Kommentarer
Postat av: ina

Jag lider verkligen med dig!

Mycket kan man tåla men att inte få sova är verkligen som ren tortyr. :-(

Enda trösten jag kan komma med är att det blir bättre. Man överlever med nöd och näppe.

2009-10-27 @ 10:26:23
Postat av: ★ Katta - Mamma till Isabelle o Melvin ★

hihi....

2009-10-27 @ 11:36:52
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0