städdille

Tänk om man kunde få det lite oftare. Idag föll lusten på mig och nu är det skinande rent.

TOM UNDER BADKARET!! haha

Tog alla vrår vi har vände upp och ner på allt. Känns skönt och man får rensa sina tankar.
Självklart går mina tankar till mamma. Det är SÅ mycket som återstår att göras.
Huset ska tömmas, boupptäckningen ska skrivas, urnan ska sättas.
Jag vet inte om jag orkar med det.
Tänkte vart ner till huset och börja slänga grejer i sopsäckar som kläder och lakan och så, men fy bubblan vad det tar emot. Det känns liksom om jag städar ur henne ur mitt liv om jag börjar rensa. Och det är det SISTA jag vill.

Älskade MAMMA, du ska veta att jag saknar dig mer och mer för varje dag som går, men samtidigt blir det lättare att leva med fö varje dag som går.
Mamma och Mia för alltid !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0