Sovande bebisar är UNDERBARA!!

Fast hur ska jag kunna veta det som inte har en bebis som sover. En gång i halvtimmen har han vaknat, hostat jätte mycket och sen vid 1 så gav jag upp och gjorde Jeanette's special och han somnade jätte gott och sov i ca 1 timme sen var det mat dags. För ANDRA gången denna natt. Hur många tillväxtperioder har ett barn ? Hur ofta kommer dem ? Någon som vet ? Jag börjar bli lite trött på detta och ska testa nu att börja blanda 1 års välling med 8 månaders ( han har fått 8 månaders välling i 2 månader) iaf sista vällingmålet av dagen. Men så äter han ju som en häst på dagen. Ca 4 flaskor välling och 3 skålar ( gigantiska skålar) med gröt. Och ändå vill han ha massa välling på natten ?? Blääää.. Men nu ska jag göra ngt som är Mia upp i dagen. BAKA BULLAR på en bra konstig tid. 05.30 visar min klocka och jag har varit uppe sen 04.24.. HATAR vintertiden redan och vill ha sommar !!

Kommentarer
Postat av: ★ Katta ★

Själv längtar jag till Julen!

Isabelle längtar efter snön så hon kan åka pulka.

Men sommar är så klart bäst =)

2009-10-25 @ 12:00:50
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: ina

SHN?

2009-10-25 @ 21:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0