saknaden är enorm

Sitter och tittar på Eddie när han leker, han sitter helt själv nu och behöver inget stöd alls. Tårarna rullar ner på min kind av glädje för att jag får se allt detta. Men inte mamma.
Han har tom börjat förstå att man kan krypa/åla sig fram, vi har ju rätt så halkiga golv så det är lättast att dra sig runt, haha. Jag önskade att mamma såg allt detta, hon missar ju så mycket.

J äter allt han får tag i nu, i förrgår åt han upp en hel falukorvbit, inte stor men helt plötsligt var den borta och jag såg att han satt och tuggade.

Är jag dum som tror att mamma lever vidare i honom ? Eller är det bara att han har sett andra barn äta och då inser han att det inte är farligt ?
Skitsamma egentligen för han börjar ju äta och det är det som är det viktiga.
Idag ville han inte ens gå till dagis utan att ha borstat tänderna först!
OCH DET ÄR FRAMSTEG !!

Snart dax att hämta J på dagis men först ska jag beställa lite myspys tröjor till mig på H&M "), och självklart något till barnen det går ju liksom inte att låta bli !! Behöver en jacka också men får se vad jag hittar.
Beställde filmer till J och Eddie förut också.
Shopping galen som man är !!

Kommentarer
Postat av: Anette

Va glad jag blir att läsa om J´s framsteg. Är nog lika lycklig som du, ja iaf nästan. Verkar som såpbubblor och massa uppmuntran har gjort susen. Pussa trollen från oss.Hälsa Magnus oxå

Kramixx

2009-10-07 @ 18:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0