saker jag vill göra !

Hade lite problem att somna igår kväll så jag kom på lite saker jag vill göra;

1) Klippa mig, men vill ha långt hår...
2) Gå ner i vikt, men jag älskar mat...
3) Åka utomlands, men jag får panik om det är för varmt...
4) SOVA ! Men när jag väl får det är det så mycket annat jag vill göra ...
5) Flytta, men jag älskar ju Hunnebo...
6) Öppna café, men INTE UTAN MAMMA!

Ja det finns några saker som jag vill men hittar alltid något som gör att jag inte vill ändå.. Visst är jag krånglig.
Fick iaf sovmorgon idag, till kl 7 ! Lr ja Edie vaknade ju kl 5 och ville ha mat, men vi somnade om nästan direkt.

Funderar på att börja baka men får nog spela lite på FB först, har blivit lite som en drog !!

Kommentarer
Postat av: ina

åk till azorerna! där är det behaglig värme året om.

och eftersom du alltid har med dig din mamma vart du än går och vad du än gör så är det klart att du ska öppna ett café!

gå ner i vikt och klippa sej kan man göra i nästa liv ;-)

2009-10-07 @ 10:44:48
URL: http://alvaereva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0