Ombesiktning..

Men vad är det som händer med min blogg ? Jag kan inte redigera texten .. Grr.. Ja idag fick jag besiktat om fårrden, hade med mig Jeanette och hennes barn så bilen var full =). Åkte sen in till McDonalds och käka och barnen fick leka ute på den nya lekplatsen, de hade roligt kan jag säga. Sen blev det en tur till Hansson's i Munkedal Téo och Eliza skulle prompt ha pruttlera, tur för mig att de hade det på Hansson's fast vad har dem inte där ? hehe. Ne dags för lite myspys i soffan med min älskling, Eddie sover och J somnar nog snart också, hoppas att Eddie vill sova hela natten. Ska se om Irinas tips om SHN (Sova Hela Natten) funkar. Där stod det att bebisar ska helst sova i eget rum, helt svart och inga lampor som tänds medan de sover. Jag tänder ju alltid lampan när jag kommer upp och läser några sidor ur boken, men ikväll ska jag testa att bara lägga mig utan att tända. HOPPAS HOPPAS att det fungerar !!

Kommentarer
Postat av: ina

Man behöver inte ta SHN så bokstavligt även om Anna säger det i boken.

Huvudsaken tror jag är att man har ett spikat mat och sov-schema (noga avvägt för åldern) och att samma rutin följs varje dag.

Vi samsover ju med Elise men använder oss ändå av verktygen (ramsa, solfjäder och buffning) när det behövs. Hon har inte sovit en natt i egen säng sen hon var 7 månader och aldrig någonsin i eget rum.

Vi vill gärna samsova tills hon är stor nog att prata förstånd med. Så man kan förklara och sådär..

2009-10-26 @ 21:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0