Morrn morrn

Vaknade idag kl 05.24 av en smäll. Reste mig hastigt upp för att kolla ut om det var ngn som kastade saker mot fönstret, men icke. Kollade in på J's rum, men där hitta jag heller inget. Gick o la mig igen. Men efter någon minut började J gråta så jag fick gå och ta honom. Då såg jag att grinden på över våningen hade ramlat på plats så det måste vart det som small till så ... Någon ville tydligen säga mig att det var dags att stå upp. Hoppades ju på att få somna om men det ville ju inte de små.

Blir en tur till Kungshamn idag och skicka iväg barnvagnen och leta lykta på Huset Breve. Ska se om ja hittar ngn jacka till både J och Eddie. Fast jag kollar nog tradera ist. Så mycket roligare att buda och hoppas på att man vinner, ").

Ska baka ngt idag med, blir nog chokladcookies med apelsinchoklad, MUMMA!!

Kommentarer
Postat av: Patti

Mmmm.. De låter ju JÄTTE gott!! :)

Kram

2009-10-06 @ 11:36:19
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0