Mix megapol !!

Saknar att jobba och gå och lyssna på Mix Megapol på morgonen och skratta med Adam, Gry och Anders. Nu är ju Gry mamma ledig men hon är nog tillbaka lagom tills jag själv är tillbaka, hehe.

Men jag lyssnar på Mix nu på datorn och spelar på FB, spelmissbrukare till max! "), men det är fler än jag som är det.

Båda barnen har sovit HELA natten, och jag med, men är ännu tröttare odag är normalt.. Men J verkar fortf må bra av vaccinet ingen feber eller slö, hänging eller något av de vanligaste biverkningarna. Och det känns oerhört skönt.

Får se vad denna dag bjuder på, blir först att kolla på allt jag spelade in igår och det är nog 3 timmar som rinner iväg, blir perfekt när J är på dagis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0