Makeover..

Japp , jag genomgick en liiiiiten makeover igår. Lite besviken är jag dock men frisören sa att det inte skulle bita till 100%, men bättre än mitt orginal hår blev det.

Jo för er som undrar så gjorde jag en rakpermanent igår, mitt hår är inte riktigt som det ska nu när jag inte mår som vanligt. Det enda jag har kunnat gjort är att sätta upp det i toffs, vilket jag tycker är skit tråkigt.

Men visst blev det bra även om det inte blev till 100% rakt, nu e det rakt upp till vilket gör att det ligger som en vanlig frisyr runt huvudet på mig men det är vågor ner till. Helt ok.

Men så hade hon i en kopparfärgad inpackning och den färgen är jag INTE nöjd med. Jag vill ju vara mörkbrun, men får snällt vänta ett tag.

Lägger in ett kort under dagen så ni får se..

Nu blir det frukost med mina 2 änglar !
J fortsätter proppa in mat i munnen. Han smakar precis på ALLT!
Ja just det video har jag ju också lovat. Ja ska försöka fixa det med sen ! LOVAR ! ;)

Kommentarer
Postat av: Patti

Meeh.. Inget kort ju!!:( Ville ju se hur håret blev!! :)

Kram

2009-10-23 @ 09:25:15
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0