kanelbullar

Är ju kanelbullensdag på söndag så jag tänkte att jag var tvungen att bara några idag när lusten föll på mig. Och det gjorde den på J också. Gulliga gulliga J satt HELA 20 minuter och kavla bulldeg, blev skit sur när vi skulle gå och tvätta oss och borsta tänder, men väl vid handfatet så gick det SKIT bra. Var ju tvungen att borsta hans tänder då han tuggat på en pepparkaka hela kvällen.

HAN ÅT UPP NÅSTAN HALVA PEPPARKAKAN !!!

Måste se om jag kan få in videon nåndag, imorrn är jag inte hemma så det blir lite svårt men lördag kanske. ")

Ne ska lägga mig i soffan och myyysa.
Magen är iaf nöjd efter en god kvällsmat ! Som bestod av nygräddad bulle och ett glas kall mjölk. MUMMA!!

Natti natt

Kommentarer
Postat av: carolin

hehe aa. skönt för er :)

2009-10-02 @ 20:04:18
URL: http://cna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0