Kalas..

Ja då var det hummerkalas hos moster ikväll. Känns konstigt att ha kalas utan MAMMA !
Gör ju inte saken bättre att det har varit mamma och mia väder idag.
Somnade förut medans Eddie sov också, somnade in sakta och tänkte på den dagen mamma dog.
Jag hörde sköterskans röst när hon ringde strax innan 21 och sa;
Hon dör nu.

Just den meningen kommer nog förfölja mig livet ut.
Hon dör nu.

Jag svarar; skojar du eller. För jag hade ju ingen tanke på att hon skulle dö...
Visst fick hon en stroke på lördag kväll, men allt blev ju nästan bra efter den.
Tänk så fel man kan ha ibland. Mamma hade ju så många planer med huset, så mycket hon ville göra och så mycket vilja att fortfarande leva.

Nej denna värld är GRYM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0