helt ensam...=(

Magnus sover, Eddie sover och Jesper sover.. Och här sitter jag, pigg som en mört och har noll att göra.

Visst är det konstigt, när man har massa folk runt sig så vill man va ensam och när man är ensam så vill man ha folk runt sig .. I'm weird..

Magnus och J är jätte förkylda så de fick sova tidigt idag, Eddie har knappt sovit idag så han ville också sova tidigt..
Jag har varit vaken sen 4, men inte faan är jag trött för det !

Är ju Ugly Betty och Desperate Housewifes ikväll så jag har ju att göra, MEN jag HATAR reklam pauserna!!
Så jag brukar spela in dem och kolla på det när J är på dagis..
Väljer nog Andra Avenyn ist där det inte är reklam och tittar på Desperata Fruar imorrn... ")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0