helgen

Har varit fullrulle hela helgen, mått så där måste jag få erkänna. Haft väldigt lätt för att gråta och kännt mig allmänt nere. Saknar mamma så det verkligen HUGGER i hjärtat när jag tänker på henne.

Men jag har äntligen fått mina doser av Jeanette dagligen igen. Nu vågade jag med tanke på att Havansa varit dålig men det visade sig vara tänder. Och Eddie ska ju inte vara sämre han så han har också tänder på G ! haha.. Och TACK för att jag fick sova inatt, elle ja, Eddie sov hela natten! Måste åka till chile och köpa den salvan, haha!

Var på Torp på fredagen, hitta massa saker "), en hel del rea. Och står det rea så måste man ju bara handla. Fick mig en ny jacka också. Underbar! Och en pyjamas, GOTT!
Byxorna hade jag på mig hela dagen igår, haha, men är det söndag så är det.

Idag ska vi till Lysekil, Jesper ska till sin läkare och vi ska besikta Fårrrden.. 


Jag höll Eddie och då skulle Havansa prompt sitta hos mig också så Jeanette tog Eddie, nej då går ju Havansa dit ist. SÖTNOSAR!!



Eddie´s oskyldiga min när han har varit i mammas garderob och rotat!


Jesper skulle också vara med !



Jobbigt att ha 2 små i famnen ibland !!



Men kramar är ju aldrig fel !



Men pussar är nog godast!!


Kommentarer
Postat av: ★ Katta ★

mysiga bilder =)

2009-10-12 @ 16:01:12
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0