GOd morgon !

Sitter här och är rätt så pigg för att ha varit uppe i 2 timmar. J har varit jätte orolig inatt och vid 00 tog ja upp honom och la honom breve mig i sängen, han somnade på 5 minuter. Sen tänkte jag att han skulle få ligga kvar men kom på att Eddie vaknar ju vid 5 och vill ha mat så jag la honom i hans säng, han sov medans jag bar honom. Efter 30 minuter vaknade J igen gråtandes, la honom breve mig och han somnade. Men lä honom då ligga kvar. Tänkte att han kanske sover hårt när Eddie vill ha mat. Men icke, fick snällt gå upp kl 5.

Vi satt vid matbordet i över 30 minuter och smaskade räkor och kalkonfilé. Han älskar räkor. Har tom börjat tugga och svälja lite ! Filmade och tänkte jag skulle lägga upp, men väntar på att Katta ska vakna så hon kan hjälpa mig ")..

Idag blir det Uddevalla, J ska vaccinera sig mot knorrsjukan. Han tillhör ju riskgruppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0