Underbara måndag morgon !

Vaknade runt 7 tiden av att det var en liten som klappa mig på fötterna. Fatta inte först vad det var men det var ju lille J som vaknat och ville leka! Han klättra upp till mig i sängen och vi myste en stund, sen lockade hans leksaker.

Det värmde så gott inombords att han kom och väckte mig med en liten klapp och inte gjorde något ljud i från sig, lillebror sov ju fortf. Söt, söt , SÖT!
Och inte ett ljud om kvällarna säger han när man talar om att nu får du stänga av tv och gå och lägga dig. Hans tänger av springer in på toa och vill borsta tänder och sen går han upp och lägger sig i sin säng. Dock vill han att Magnus ska ligga breve honom, och SJÄLVKLART gör han det. I lördags somnade de breve varandra när J ville sova middag, han blev ledsen när Magnus var på väg att gå så Magnus fick snällt vara kvar, och somnade han med.

Nu ska jag njuta av tystnaden medans Eddie sover, ngt måste det ju finnas på Tvn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0