ULLARED I MITT HJÄRTA !!!

Jag har fastnat !!! Oooo även fast vi fick stå i kö i 2 timmar var det en helt underbar dag !
Trånga säten i bussen gjorde heller ingenting. haha.
Men kallt var det och smarta vi hade inte vantar med oss. Skriva sms var helt lönlöst. Och äta pommes var inte heller en höjdare.



Men in kom vi tillslut och visst var det kallabalik inne i affären och vi missade nog 75% av hela sortimentet.
MEN visst är jag hel nöjd för jag fick det jag ville ha !! En Sit To Stand Giraff till Eddie !!



Men nu vaknade J och han är nog mer galen i den. Men ja de får ju dela på allt här hemma ändå !!
Men om en vecka bär det av igen. Malin vill dit och jag vill MER ÄN GÄRNA åka igen. Gå där inne utan massa trängsel och verkligen kolla vad dem har för ngt !! :D

Bara fjäska med Jeanette så hon kan ta Jesper några timmar, hehe.
Så Nettan om du läser detta så fjäskar jag för dig nu, fjäsk fjäsk fjäsk !!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Klart......Du behöver inte fjäska!! :)

2009-11-29 @ 16:16:18
URL: http://www.metrobloggen.se/angel4you

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0