Trött, tröttare, tröttast !!

Inatt blev det ingen sömn alls för mig... Eddie har varit rätt så lugn, han har vaknat och velat ha nappen men har hittat den oftast själv men ja man vaknar ju så fort han piper till. Inte lätt att hinna somna om mellan gångerna!

Så jag längtar tills jag lämnat J på dagis och Eddie somnar igen.
JAG VILL SOVA !

Och det gör inte saken bättre att jag fått munsår, kliar ngt för bannat, och så är man där och kliar med framtänderna och så gör det ont, och så vill jag inte klia på det då det kanske smittar, men jag gör med handsprit på, hade ingen munsår salva. Hoppas der funkar lika bra, haha.

Anledningen till att jag inte kunde sova så bra är för att hela huset är nu tömt och allt är kastat. Mammas älskade saker är borta. Känns inge bra alls. Såg henne framför mig igår kväll när hon satt på trappan och rökte, hur hon satt på sin stol o matsalen och löste korsord, hur hon såg ut när hon skrattade och hur hon lät sista gången jag pratade med henne i telefon.

Min mamma som var bäst på att baka och göra sås.
Min mamma som alltid fanns där för mig.
Min mamma som tog emot sitt barnbarn utan att tveka då han hade det svårt.
Min mamma som ringde förlossningen då vi inte svarade hemma och hon var orolig och undrade var vi var.
Min mamma som in i det sista hade humorn kvar och bad Magnus gå ut och vattna även fast det spöregnade ute.
Min mamma som jag kommer sakna resten av mitt liv, och ju mer som händer runt mig ju mer kommer jag sakna henne, jag vill berätta allt som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0