Sjuk eller Tandfeber ??

Eddie har 38.2 i feber, inte jätte högt men han är lite slöare än vanligt. Dock sitter han på golvet och leker just nu, nyser lite emellanåt men snoret är genomskinligt. Plus att han precis fått en till tand nere och båda framtänderna är på G. Så jag hoppas att det är pga tänderna som han har feber.

Fick ju låna en tandsalva av Jeanette igår men så finns den inte att köpa i Sverige så det känns skit dumt att använda av den. Men idag räddade den mig ant, för han grät och grät och grät. Smörjde då hans tänder och efter 10 min hade han somnat.  TACK JEANETTE !

Nee ska ta mig en nybakad bulle och ett kallt glas mjölk !! MUMMA!
Sen har Magnus lovat mig att han ska göra köttfärslimpa, och jag ska göra mamma's special sås, gräddsås med stekt lök och champinjoner !

SAKNAR DIG MAMMA!
Även fast jag vet hur du gjorde såsen fick du den alltid att bli så underbart god !!

Kommentarer
Postat av: ina

hur sover Eddie på dagen? hur många timmar sover han totalt per dygn?

2009-11-08 @ 22:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0