Natten ..

Ja natten bev lite bättre än vad jag hade förväntat mig. Eddie somnde i sin säng igår vid halv sex, vaknade sedan vid 19 och bara grät, tog upp honom och satte honom hos mig och han satt helt still och var helt tyst, till slut somnade han i min famn. Satt kvar en stund för han vill ant ha närhet, gick upp vid 21 och la honom men icke då, fick snällt gå ner igen, jaja tänkte jag jag får lägga mig i soffan med honom i min famn, men så har jag problem med min nacke/axel så det gick inte så länge. Fick gå upp och lägga honom o sin säng iaf, och han somna. Sen har jag vaknat varannan timme , han har gråtit lite och när man klappat och pratat med honom bev han tyst och somnade igen. Vid halv 5 ville han ha mat, sen sov vi till tjugo i åtta. Så jag är nog mer utvilad idag än jag någonsin varit trots hans höga feber inatt. ")

Men stackars J ville ant upp tidigare, för när jag vaknade imorse gick jag in o kollade till J, eftersom jag inte hört honom, och han hade slängt av sig blöjan den låg på hans keyboard, haha. Men som tur va hade han inte kissat i sängen ")!!

Idag är Eddie som vanligt, lite kinkig var han i morse men nu är han precis som han ska vara ! GO OCH GLA`=)

Och svar till Irina; Eddie sover ca 3 timmar på dagen, så sammanlagt så sover han nog bara 12 timmar /dag ..

Kommentarer
Postat av: ina

försöker du på något vis styra över hans rutiner?

2009-11-09 @ 21:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0