Måndag Morgon ..

Ja hopp då är det en ny vecka, och nya rutiner kanske ? Eddie har sovit gott hela natten, har vaknat någon enstaka gång, ville ha mat vid halv 5, och då låg Magnus fortf och sov, han rusa upp ( börjar jobba kl 5 ).. Eddie somnde om direkt , MEN så ville han upp kl 05.40, damn, jag som hade hoppats på att få sova till minst 7 är fortf lite förskyld så det hade varit gott. Men Eddie brukar ju somna när vi kommer från dagis så då kan jag lägga mig också ") !!

Ja vi åkte ju till Ikea igår men jag har aldrig sett så många bilar på den parkeringen, vi hittade inte en enda ledig parkering ! Så vi åkte hem ist, men Magnus fick köpt 5 fiskar och lite växter. Han köpte ju även en nytt större akvarium i torsdags. Ett sexkantigt, skit snyggt.

Och idag blir det Uddevalla, J ska få sin andra spruta, han var ju sjuk förra gången han skulle få den ..




MUSSE PIGG ÄR BÄST !!

Kommentarer
Postat av: ★ Katta - Mamma till Isabelle o Melvin ★

Isabelle älskar oxå Musses klubbhus! =)

2009-11-16 @ 13:01:45
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0