Lördag.

Jag är hemma, de andra städar huset. Känner mig skit taskig som inte hjälper till men allvarligt talat så pallar jag inte. Känslan över mig går inte att beskriva men det känns som om jag sviker mamma och städar bort henne. För detta är ju det sista av mamma som finns kvar, hennes älskade hus som hade så stora planer för.

Känns dumt att sälja det,men det är för litet för oss. lr ja, det finns 3 sovrum men 2 av dem är högst upp och det sista är nere i källarn. Blir inge bra alls. Sen är det gott att bo i lägenhet ett tag till medans barnen är små och man inte har samma tid till att ta hand om ett hus. Men då vill vi ha ett enplans hus med stooort garage om Magnus får bestämma, och ja det får han ! ")

Eddie sover, han vakna vid 6, jag och Magnus var redan uppe då och satt och åt pepparkakor, haha. Och sen 10 min senare kom en liten Jesper ner för trappan, han är så söt nu när han kan gå upp när han vill och inte behöver ropa för att vi ska hämta honom. Och han lyser som en sol när han komemr ner. Går direkt till kylskåpet och vill ha ngt att äta. Sötnöt !!

Blir till att ta en promenad med barnen sen, det är ju solsken idag ! Härligt.


Kommentarer
Postat av: Patti

Vad fin din nya design är!! :) Jätte mysig å julig ;)

Förstår dej precis varför du inte vill.. Ja lr, ja kan ju inte förstå dej precis, men ja kan tänka mig själv i den sitsen! Så du har all rätt att va hemma..

KRAM!

2009-11-21 @ 13:19:10
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago
Postat av: ★ Katta - Mamma till Isabelle o Melvin ★

Fin header:)

2009-11-22 @ 13:49:03
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0