Julklappar !

Ja snart är det dags att börja handla, har hittat varsin till Eddie och J, Eddie ska få en lära gå bil ( MUsse Pigg) och J ska få en leksaks dator ( Cars) .. Hittat detta på Br men ska ju till Ullared den 28e så jag ska kolla där också, kanske kan tjäna någon krona, om jag ska ju ändå dit.

Längtar som en tok dit, ska bli så kul, har ju aldrig varit där. Det sega är att vi ska åka buss, är ingen bussälskare, men jag har väldigt trevligt sällskap så det ska nog gå bra. Och man kan ju alltid hoppas att man stöter på Morgan, han är ju för härlig !!

Magnus får stanna hemma med barnen och så åker jag och shoppar, precis så det ska vara, haha !

En gång har jag fått stoppa i nappen i Eddie, och en gång gav jag honom mat, sov till halv 7, ändå är jag helt väck idag. Så jag hoppas han snart vill sova för jag ska då lägga mig....

Kommentarer
Postat av: ★ Katta - Mamma till Isabelle o Melvin ★

vill oxå till ullared :)

2009-11-17 @ 10:38:50
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: ina

vi har köpt alla Elise julklappar på Ullared. Hade en budget på 1500kr för alltihop men när allt var köpt kostade det hela 400kr! :-)Så nån krona tjänar du garanterat! ;-)

2009-11-18 @ 08:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0