Huuujedamej ..

Vilken natt ! trodde inte jag kunde få värre nätter men det kunde jag visst .. J har varit helt otröstlig, sovit breve mig och varit KOKHET ! Hönsig som man är kan man ju själv inte somna med tanke på vad han har gått igenom och man extra försiktig. Men nu mår han bra, gav honom alvedon och mat i morse och nu är han ( nästan ) som vanligt. Eddie mår prima och kryper runt som bara den ") .. '


Men nu är det jag som inte är som jag ska, så Magnus är hemma idag med, imorgon får han lova tt gå men först när han lämnat J på dagis, hehe. Och jag hoppas verkligen J håller sig frisk för han ska få sin andra spruta imorgon.

Soffläge nästa för mig iaf !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0