HJÄLP!!!

Blir totalt galen snart, inatt var den värsta natten på länge, han var extrem. Ändå väckte jag honom på eftermiddagen så han inte skulle lägga sig så sent. Klockan 19.30 var han trött, men tyvärr övertrött och ville inte riktigt komma till ro. Efter lite bäring och lite kel så somnade han gott i sin säng. Sen började det redan kl 21 att han började gråta, sen har det bara fortsatt hela natten. kl 3 ville han upp, men jag var mer eller mindre helt väck så jag lät honom sitta och leka i sin säng ist. Men 3.30 blev han hungrig. Gjorde mat och sen somnade han gott i sin säng. Vaknade 6.10 och ville då upp. SERIÖST !!

Jag vet ärligt inte hur länge jag orkar detta. Och när han väl sover på dagen är jag inte trött så jag somnar inte. Utan blir trött runt 14 tiden, men då är ju j hemma så då kan jag inte lägga mig.

GE MIG TIPS !!!!

Kommentarer
Postat av: ina

när vi körde på med rutiner för elise så tog det ett par veckor innan dom satt ordentligt. så även om vi väckt henne på dagen kunde hon sova dåligt på natten.



så mitt tips är att sätta upp sov och mattider, och sen hålla dom i några veckor. det tar ju ett tag innan kroppen är inställd på nya rutiner.

2009-11-27 @ 08:27:05
Postat av: Anonym

testa å låta honom sova ännu mindre på dagen?

2009-11-27 @ 20:52:15
Postat av: Anonym

Håller med funkar ju för Skalman.

2009-11-27 @ 22:36:58
Postat av: Anonym

lugna ner dig.Du mår inte bra du saknar din mamma Detta känner Eddie mycket väl Därför mår inte han heller bra.Se nu till att få sålt huset så du kan komma till ro,och får sörja och tänka i lugn och ro.Och framför allt att ta hand om dig själv och din FANTASTISKA sambo och j och eddie.

2009-11-27 @ 23:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0