God Morgon !

Så nu har jag fått ändrat inställningarna så jag kan skriva som normalt "). Vet inte om det var jag som hade lyckats få bort det eller om det är blogg.se, men med deras hjälp fick jag tillbaka den iaf !

GRått och tråkigt väder igår gjorde att vi blev inne hela dagen och det märktes på J, när klockan var 17-18 ville han gå ut, stackarn, men vi fick snällt sitta kvar inne. Visst finns det kläder för alla väder men var inte på humör för att gå ut !!

Eddie har sovit riktigt bra inatt, jag har varit uppe 2 ggr med honom, vet inte om Magnus vart uppe någon gång men tror inte det. Men vid 4 skulle han ju ha mat som vanligt och HAN SOMNADE OM ! DET är inte vanligt för honom, han brukar vilja gå upp den tiden.
Så jag fick sovmorgon idag ! :D



Dessa tre gör livet värt att levas utan MAMMA i mitt liv. Eller ja hon finns ju fortfarande i mitt hjärta. Och bara det kommer jag långt på.


Kommentarer
Postat av: Anette

Vilka snyggingar dom små är och jisses vad lillkillen växer:)

Hör bara av dig om det är nått det vet du.

Många kramixxar från oss till er

2009-11-03 @ 16:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0