Från den ene till den andre...

Japp nu var det J's tur att få feber och vara dåsig. Som tur är så "gnäller" han inte utan han är bara hängig.
Eddie har varit fri från feber sen igår kväll, gott det. Men han hostar fortf lite grand och snorar. Men nu syns hans 2 framtänder uppe jätte tydligt, och det är så gulligt ")!!



En feber trött J myser!

Ina; Ja vissa dagar har jag testat mig på olika saker. Bla bara låtit honom sova på fm, och agt honom vid 19, men han vaknar ändå många ggr på natten. De flesta ggr har man bara behövt vända på honom, men nu vill han ligga på mage, nu vill han däremot upp och leka någon timme. Sen har jag även testat ge honom 1 års vällingen på kvällen men icke han vill ha mat vid 4 tiden iaf !! Jag hoppas detta går över snart då jag känner mig smått som en zombie på dagarna !! :(
Och INA, va faan händer på Elise´s dagis ?? Lider med dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0