BläBläBlä

Som alla vet vid detta laget så har vi en nattpigg son, vilket resulterar i att man är som ett vrak hela tiden.
Igår hade jag huvudvärk utan dess like HELA dagen, tog tabletter på tabletter men inget hjälpte. Försökte sova lite på dagen men då kom de som skulle köpa mamma's bil ( vi fick sålt den ) sen gick jag som ett vrak resten av dagen iaf.

Eddie lyckades vi hålla vaken hela eftermiddagen och somnade sen i Magnus famn runt 19 tiden, Och J gick självmant upp vid 19 tiden. Så vi kollade lite på film men jag kände att jag fick gå och lägga mig. Eddie hade ju tandmedel och lite ipren så jag tänkte gott nu sover han en bra stund.

TJI fick jag, han har hostat konstant hela NATTEN, dcok har han sovit och inte själv haft ont av det inte Magnus heller han har varit het borta. Men lilla jag blir ju orolig när han hostar så. Så jag satt och vaka vid hans säng. Tror ni jag mår bättre idag ?

Eddie spydde iaf imorse men inte konstigt när han hostar så. Hoppas bara han blir trött snart så jag också kan få sova.

Ne har en bulldeg som väntar på att få bli utbakad, jag sitter ju inte still för att jag är sjukt trött och har världens huvudvärk .. Får skylla mig själv men sitter jag still så somnar jag nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0