Åh en sån natt, vilken underbar natt.. NOT !!!!

Varför vill han inte sova , och varför vill han stå upp kl 03.43 !? Och varför är det så grått och tråkigt ! ?
Många varför och inga vettiga svar. Blir snart galen.
Fick ju snällt gå upp med honom och ja visst jag hade ju 4 program inspelade men vem vill kolla på dem kl 4 på morgonen ? Blää, MEN jag har en Björnkaka i ugnen som jag ska skicka med Magnus till jobbet sen. Han kommer hem om en timme då vi ska på möte så ja björnkakan är klar ska bara stå i kylen en stund så den blir god, haha. Undrar vem som är galen jag eller Eddie. HAHA !

Ne ska kolla bloggar och spela lite på FB, ska ju snart iväg med den store till dagis och sen möte. ")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0