6 timmar i sträck !!

Andra natten i rad som jag får sova från ca 23.30 -05.30 !! weeiiihooo. haha
han vaknar lite på kvällen då han hostar lite grand eller har hamnat på sniskan i sängen. Men det är max 3 ggr och sen har han sovit i 6 timmar. Vaknar vill ha mat och sen vill han upp. Men vet ni, jag är glad att bara få sova i 6 timmar i sträck, skiter i om jag måste gå upp 5.30. Tyvärr är inte min kropp van vid att få sova så, och det visar sig då med att jag får världens huvudvärk. Och inga tabletter hjälper. Kan ha med bussresan att göra också. Känslig nacke!

Åh jag längtar till Ullared, shoppa, shoppa, shoppa ! Haha, ska bli kul och se hur Magnus reagerar där nere! För det fanns ju en fiskeshop !! Så självklart ville han följa med. =)

Idag är endda dagen på hela veckan som vi inte har ngt inbokat, full rulle hela veckan. Sjukhusbesök och möten. Pust !! Och pepparkaks bak på onsdag på dagis ! MYS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0