02.14

Vet ni vad jag gjorde den tiden ? Jo det ska jag tala om för er, jag satt nere i soffan och läste Fredag ( Gt's bilaga) och kollade på när Eddie lekte på golvet.. Unge Herr Frennvik ville inte sova inatt ( IGEN) ..

Detta känns mindre roligt nu, sova en hel natt hade ju inte vart fel, men jag tror jag vet problemet och min teori ska testas ikväll !! Gud nåde om den inte funkar, haha !

Magnus kommer hem tidigt idag så det blir att åka till Uddevalla direkt, behöver handla lite på Torp och hämta mammas bil som vi nu ska sälja. Ingen idé att ha den ståendes inne i Uddevalla till ingen nytta. Vi behöver den inte.

Men nu närmast blir det dagis och sen ska jag och Eddie SOVA !

Kommentarer
Postat av: ★ Katta - Mamma till Isabelle o Melvin ★

Stackare som har en sån nattpigg son.

2009-11-06 @ 20:09:02
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0