Yipppie!

Japp nu har mitt internet kommit och visst fungerar det! =) Men det har blivit ngt fel med beställningen för jag fick en vit usb-dosa =(, jag som ville vara tjejig! Men men det fungerar ju och det är huvudsaken !

Ja nu kan jag börja blogga ordentligt! Fast min lill kille är uppe med pappa och skriker sig hes så jag får nog gå upp och hjälpa till, haha ! Ne nu kom de ner han ville nog inte ligga ner helt enkelt, tänk om de bara kunde säga vad som var fel ! Så mycket lättare det hade varit då !

Så nu ska jag in på Ellos och beställa lite kläder, fick min bikini idag och mina jeans, mycket bekväma byxor ! Och mycket snygg bikini! ( med stjärnor så klart ;) )

Sen vill jag åka till Ikea, vill ha en hylla till Eddie och en stol till honom, han kan nog snart sitta i den ! Och då ska han ju självklart få sitta med oss vid bordet!

Ja hopp dags att läsa lite bloggar också, har tappat en hel massa känner jag !!

Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0