Underbar morgon !

Vaknade halv 8 imorse, vi bestämde oss för att åka till Ikea, underbara mamma skulle ta Eddie då. Medans jag matade honom så gjorde magnus iordning frukost. Jag fick en sån fin macka med tomat. En tomat formad som ett hjärta uppe på=)!
Har jag världens bästa pojkvän eller ? hehe. Han är för söt. Här om dagen när jag skulle ta fram bestick så låg det en lapp i bestick lådan där det stod puss och kram. Mitt hjärta smälte ännu mer för honom då. Och nästan varje morgon står det ett litet meddelande i Bohusläningen till mig. Hur fin och vacker jag är ! Ååhh, jag är KÄR!



Se så fin macka jag fick, älskar dig Magnus!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så gulligt!! :D Ja, en sån kille skulle man haft ;) Du har tur!!! :D

Kramar

2009-05-21 @ 22:27:02
Postat av: Nattan

ÅH så mysig macka :) .. Hoppas allt är bra med er :D .. Ses någon dag i veckan ? Kraam

2009-05-23 @ 20:37:22
URL: http://nathaliemariaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0