Trött och sliten ..

Haft en jobbig dag, drack ju kaffe igår och det fick ja sota för idag, Eddie har vart helt omöjlig, han somna inte förrän vi la honom i vagnen vid 17 tiden och gick ut. Inget annat funka, men så var jag tvungen att göra mat till mamma mitt på dagen för hon har varit hos tandläkaren.
Dragit ut 3 st tänder stackars älskade mamma. Men Eddie är nu i sin säng och kommer snart somna för natten. Ska aldrig mer dricka kaffe men det är ju så gott. Ibland får man ju unna sig, och jag ska vara glad att det bara är kaffe han reagerar på! Så jag har gått och burit på honom hela dagen. Ska inte klaga det är en på tusen som det händer.

Kaj fick ta över en stund på dagen så jag kunde laga mat. Tack Kaj! Han är något otroligt duktig med barn nu, Eddie satt så snällt hos honom och prata en stund och skratta så kul och se.

Inget kul e det på Tvn heller, skit onsdag, lika bra att lägga sig och sova bort kvällen. Eller så börjar jag med Eddies fotoalbum. Så jag kommer igång.

Äh jag hänger lite på nätet och surfar, tiden går så fort då, haha.

God natt gott folk.

Tjing




Kommentarer
Postat av: ★ katta ★

på onsdagar är det ju massa förlossningar på tv4 fakta, det får man ju inte missa =)

2009-05-20 @ 21:28:00
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Nattan

Usch då , inte visste ja de om kaffet , du hade ju kunnat säga nej :) , men visst är de gott .. Ja du har allt en otroligt söt liten kille :) .. Hoppas han sover gott resten av dygnet då :) .. Kram

2009-05-20 @ 21:38:33
URL: http://nathaliemariaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0