Telejack ?

Hej igen alla glada, ska vi se om lilla jag har fixat ( hittat) felet med mitt internet.
Kom på att telefonjacket i hallen har varit lite si så där sen vi flytta in.
Har nu kopplat in mig i ett annat jack och ja nu fungerar det.
Dock är det inte huvudjacket så jag får ringa lilla Sten så han fixar jacket i hallen ( igen) .

Men jag hoppas att det är det som är problemet, för Telia hittar inget fel och det
är väl inte så konstigt då, förlåt Telia ! =)

Hoppas alla haft en bra helg, lång helg dessutom.
Det har vi, var i Göteborg hos Benjamin på lördagen, skulle vart
på Liseberg, men detvar bara att glömma.
Det var kö till förbannelse dit.
Uschiamej!

Så vi gick bort till Skandinavium och åt på McDonalds, gott det med !
Fast jag älskar ju Big Tasty som de har tagit bort , buhu !

Håller nu på att färga håret, ska få bort det röda jag en gång färgade i höstas för
att sen göra ljusa slingor och bli blond igen.
Var ju blond som ung, haha, för jag är ju så gammal nu=)!

Ha en underbar dag allihop.

Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0