SOMMAR!

Åh vad härligt mitt sommarlov ska bli ! För jag har nästan sommarlov iår, har först 4 veckor sem v 26-29, då är Magnus pappa ledig. Sen har han sem v 30 -34 och då är jag mamma ledig så vi har hela 8 veckor tillsammans. Ska bli så underbart! Jag längtar! Men sen ska jag börja jobba 2 dagar i veckan.

Ska jobba den 11 och 12 Juni också. Först ska ja på CCP kurs den 11e och den 12e ska jag jobba för dem som kan göra lake är lediga, så jag får hoppa in eftersom vi bara är 3 st som kan göra lake. Sen ska jag på kurs igen den 15e,  jag och Magnus ska på samma kurs. Så jag hoppas mamma kan ta Eddie en stund.

Nu börjar jag lära mig photoshop också, men jag hittar inte hur man lägger in kort! Någon som lätt kan förklara hur man gör ? =) Jag har ju hittat det mesta nu; Nathalie hjälpte mig men ingen av oss klurade ut hur man får korten!

Tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0