Snott från Irina, hade tråkigt ...

1. Fullständigt Namn? Eva Maria Simann
2. Ålder? 26
3. Vart bor du? Hunnebostrand
4. Bor tillsammans med? Magnus och Eddie. Katten Rambo också.
5. Färg på ditt hus? Orange :S
6. Hus eller lägenhet? Lägenhet.
7. När är du född? 1983 03 13
8. Klass? Huh ?
9. Vilket år tar du studenten? Tog studenten 2002.
10. Något jobb? Mmm, på Abba Seafood Skaldjur
11. När gick du upp i morse? 07.28 var det någon som började prata i sin säng, fast var uppe o matade kl 04.45
12. När ska du sova? Typ tio.
13. Duschat idag? Inte riktigt än , men snaart!
14. Kramat någon idag? Har bara Eddie hemma än så länge ..
15. Pussat någon idag? Jaa, och inte bara en puss, Eddie blir pussebortskämd !
16. Vad har du ätit idag? Macka med tomat och aromat !
17. Dagens klädsel? Mina nya korallblå jeans =)
18. Dagens smink? Bara lite mascara !
19. Dagens sötnos? Jag har 2 , men det får nog bli Magnus idag för att han ska vara hemma hela dagen imorgon ! Weei 20. Dagens roligaste? Jag skratta gott med Magnus igår kväll, båda var övertrötta .. haha

SOCIALT:
21. Har du många vänner? En del ja, men mamma är min bästa vän.
22. Vem kramade du senast? Eddie. 23. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen som jag vet iaf ..
24. Har du pojk-/flickvän? Pojkvän =), världens bästa !
28. Vem pratade du med i telefon senast? Maaaammaaa!
29. Vem fick du senast sms ifrån? Nattan..

FAVORIT:
31. Film? Åh, Dirty Dancing!
32. Låt? För kärlekens skull, Ted Gärestad!
33. Mat? Åh, mammas potatismos, har blivit mosgalen , haha.
34. Dryck? Vatten, tråkigt jag vet, men så gott!
35. Färg? Lila !
37. Stad? Stockholm!
38. Land? Har ju inte varit på så många ställen, men drömmer om Grekland !
39. Ämne i skolan? Matematik !
40. Människa? Mamma, Magnus kommer på god 2a !

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Magnus!
42. Personen du kysste? Magnus=)
43. Gången du spydde? Åh för ett år sedan, när vi hade grillat på kvällen, spydde upp allt och lite därtill på natten .. Uurk 44. Gången du grät? Av glädje i måndags med Eddie.
45. Pizzan du åt? En Calzone.
46. Gången du var i Göteborg? Hälsade på Benjamin för några helger sen innan han lämnade oss =(.
47. Gången du var i Stockholm? I Juni förra året ! Mådde piss, haha.
48. Gången du var full? Oj, i somras innan jag gjorde gravtestet..
49. Gången du var hög? Aldrig varit kommer aldrig vara!

 ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? Vitt, inte lika dysert som svart.
52. Hund eller katt? Katt!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma.
54. Tvspel eller datorspel? Både, blev en del Mahjong den sista tiden av graviditeten!
55. Singel eller upptagen? Upptagen !
56. Hångla eller ha sex? Hångla !
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? None.
58. Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad.
59. Big Brother eller Paradise hotel? Följde BB när det gick.
60. Blont eller svart hår? Blond. 61.
Har du blåa ögon eller bruna? Blå/Grå.
62. Choklad eller lakrits? Choklad! Mmmmmmarabou!
63. Göteborg eller Stockholm? Sthlm.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt.
65. Coca cola eller fanta? Cola..
66. Pizza eller kebab? Kebab!
67. Randigt eller prickigt? Randigt.
68. Älska eller älskas? Båda såklart. Fast det är oerhört skönt att äntligen bli älskad!
69. Leva eller dö? Leva.

ANTAL:
70. Personer du älskar? Finns en del.
71. Personer du hatar? Ingen.
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? En.
74. Glassar du ätit på en dag? Oj så många fingrar har inte mina händer, haha.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Inga.
76. Gånger du haft minnesluckor?Inte så värst många, glömmen har jag blivit men inte så jag har ont av det.
77. Gånger du varit hög? Aldrig.
78. Personer du saknar just nu? Magnus och min morfar.
79. Gånger ditt hjärta brustit? det har aldrig brustit för då hade jag ju inte levt ?

VEM:
80. Vill du kyssa nu? Magnus.
81. Ska du träffa imorgon? Ingen aning, mamma är säkert inblandad, haha !
82. Sjöng du senast för? För Magnus, jag sjöng på en psalm som jag vill ha med på Eddies dop.
83. Hade du senast en msn-konversation med? My lovely sister!
84. Spelade du tvspel med senast? Oj det är många år sen, Emma Hassellöf tror jag ..
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Magnus, vem annars ?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Vill jag inte säga här, men en del vet nog vem jag menar.
87. Förtjänar att dö? Inte en enda människa.
88. Är söt? Eddie när han skrattar, och Jesper när han skrattar.
89. Vill du sova jämsides med i natt? MAGNUS ! ( Gud va jag tjötar om honom, haha)

VAD:
90. Gör dig glad? När vädret är fint och jag mår bra.
91. Gör dig ledsen? När jag har en dålig dag och allt är skit.
92. Vill du helst göra nu? Myyysa!
93. Önskar du att du slapp göra? Betala räkningar.
94. Vill du ha nu? Mat! '
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? En utlandresa med Magnus för att kompensera Sthlm resan i fjol.
96. Längtar du till? V 26 då Magnus har 8 veckor ledigt med mig!
97. Tycker du om dina betyg? Ja, vill läsa upp Engelskan bara.
98. Ångrar du i ditt liv? Inte mycket.
99. Är det bästa som hänt dig? Eddie och Jesper.
100. Hur mycket är klockan? 11.54

Kommentarer
Postat av: Ida H

Heeeej .. Nu har jag lagt till dej som länk på min sida :) , ida hjälpte mej .. Ses någon dag ? . Puss&Kram

2009-05-20 @ 16:23:57
URL: http://nathaliemariaalexandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ida har fixat min blogg idag .. Eller hur blev den fiiin :) .. Kram

2009-05-20 @ 20:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0