Photoshop vs Photoscape

Har försökt mig på photoshop men fattar noll. Ida skulle ju iofs hjälpa mig
någondag men jag vill ju försöka själv också =).
Men Jeanette sa att photoscape skulle va bra så jag laddar ner det och testar.

Är ju kul att kunna ha ngt att göra när plutten somnar, vilket är tidigare idag.
MEN, han ville bli lagd av mig och inte Magnus. Stackarn, han vill ju inget annat
än va med sin son och få honom att känna trygghet hos honom.
Men den dagen kommer för honom också och Eddie bara vill va med honom!
Till min förtvivlan, haha! Men då får jag skaffa mig en till, hehe!

Imorgon blir det Lysekil till min älskade Anna!
Vi gick i samma klass i gymnasiet ( vi gick BF) , tog studenten 2002, men har
hållit kontakten väldigt bra!
Saknar klassen ngt enormt, ja hela skoltiden, skulle lugnt kunna göra om det ! Dels för att jag
skulle sett på allt med andra ögon nu, nu vet jag ju vad jag vill göra och är lite mer intresserad!
Men men ..

Så nu var filhämtningen klar, ska vi se omjag fattar ngt av detta ! =)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0