Oj..

Har inte haft internet som ni kanske förstått, men nu har jag iaf beställt ett mobilt bredband
från TRE, så jag hoppas det är lika bra som dus äger Nettan =)!
Beställde ett rosa, tyckte det var tjejigt och fint ! :D

Ja dert har ju hänt en del, benjamin är nu hos sina fosterföräldrar, men det var rättegång i
onsdags så vi får se om han ska fortsätta vara där eller om han ska komma hem.

Eddie växer och gror, han är nu 63 cm lång och väger 6.570 g.. Stora killen ju! Haha !

Har suttit ute i några timmar med Nettan, mysigt att få vara utomhus och umgås med någon
annan än just Eddie, haha. Blir ju lätt att man stannar hemma och myser med honom. Är nere
hos mamma varje dag och äter lunch också =), bortskämda jag !

Har vart barnvakt till Jesper nästan varje dag, mamma har vart i väg till sjukhuset massa gånger och
kollat upp sin hals/mage. Och sen vart i Gbg o hämtat Malin, så jag har verkligen fått känna på hur det är
att ha 2 barn.
Och JA vi kommer skaffa en till ... Men inte riktigt än, ska försöka jobba nått halvår o sen skaffa en till så slipper
jag söka nytt jobb just nu, för Abba kommer nog snart lägga ner skaldjursdelen, och jag tänker aldrig greja med snuskrommen ! UUääck !
Familjekort


Nu ska vi iaf inviga mammas paviljong, de står ute och grillar nu, grillat kött med sallad och vin =) , bättre fredag kan man inte få !

Trevlig kväll allihop!


Kommentarer
Postat av: ★ katta ★

Roligt att ni planerar en ett syskon redan :) Här planerar jag när vi ska börja odla bebis nummer 3...haha... vill ha 3 barn innan jag fyller 30 :P

2009-05-15 @ 20:16:08
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hamnade på din blogg å såg att eran gosse oxå heter Eddie, fint namn d ;) Heter min med..

2009-05-16 @ 15:07:18
URL: http://www.metrobloggen.se/Nathal1e
Postat av: irina

Fint familjekort! :)



Tråkigt det med Malin och hela biten.. Hoppas det ordnar sig!

2009-05-17 @ 08:13:52
URL: http://alvaereva.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Hahaha....Klart man måste ha en rosa, det har jag med :) Det va jätte kul att sitta o tjöta med dig!! Bara att komma ner när du känner för det! Jag e ju hemma så gott som alltid o uppe tidigt på morgonen!! :) Bara att messa lr komma förbi!! Jag hoppas verkligen att Benjamin får komma hem igen! Håller tummarna för att det löser sig! Kram Kram

2009-05-17 @ 19:15:45
URL: http://www.metrobloggen.se/angel4you
Postat av: Patti

Jätte fint kort!! :D

De va jätte trevligt på utsidan ..! De lilla som ja va där oxå ;)

Hoppas att du blir nöjd med TRE, å att de kommer att ha tillgång till internet , så du kan blogga ;)

Kram kram

2009-05-18 @ 12:06:45
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0