Leker..

Jag leker lite här på bloggen nu, ska försöka lära mig hur man gör,
ska komma igång med photoshop eller photoscape också. Får se hur det går =)
Men tids nog så kommer ja lära mig!

Magnus har tagit med Eddie ut en stund så jag fick en lugn stund.
Har legat i badet någon halvtimme och haft det gott. Men kunde inte riktigt
koppla av.

Hur kan man sakna någon så mycket när man är med honom dygnet runt ?
Hur kan man fastna för någon så.
Kärleken till sitt barn går inte att beskriva i ord. 
Känslorna som dyker upp när man ser på sitt barn går inte heller att förklara!
Hur dåligt humör man är på så får ens barn leende en att bli varm och glad igen.

Även min kärlek till Magnus är något enormt stark, blir varm i hela kroppen när
jag ser honom och pratar med honom i telefon. Kan känna mig så där
löjligt kär ibland när jag ser honom. Och den känslan är obeskrivlig
efter 1 år och 4 månader tillsammans.

Mmmm, kärlek är verkligen den bästa kryddan!!♥

Tjing


Kommentarer
Postat av: ★ katta ★

Härligt med så mycket kärlek.. Efter snart 4 år med Patric så är man ju inte nykär, men kärleken finns kvar iaf! hihi...

2009-05-28 @ 07:09:28
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: irina

Håller med till punkt och pricka! Jag kan inte förstå alltså hur stark kärleken kan vara. Det finns inga ord att beskriva.

2009-05-28 @ 08:20:59
URL: http://alvaereva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0