Ikea..

japp då har man varit på Ikea och inhandlat det man behövde, vi hittade ett trådgårdsmöbel set också men bilen var inte stor nog för det .. Tråkigt för det hade varit perfekt att ha på framsidan !

Och vilket väder vi fått nu ikväll då. Fasen att Magnus ska upp och jobba imorgon =( , hade ju kunnat varit ute och gått eller ngt istället. Visserligen ligger Eddie i sin säng och sover för natten nu, men jag är vaken och pigg och rastlös..

Men jag förstår Magnus att han hellre ligger i sängen och läser innan han ska sova han går ju ändå upp kl 4..

Vill dela med mig av ett recept också men orkar nog inte skriva in det. Det finns visserligen i alla Sju Sorters Kakor.
Rimbobullar är det jag vill dela med mig av, sjukt goda bullar. Jag lägger även i lite choklad i dem så dem är äckligt goda.
Mina är snart slut så jag får nog baka en ny omgång imorgon om jag har tid. Ska även lägga upp receptet.

Ne trevlig kväll gott folk.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0