Utmaning!

1. Hur gammal är du om fem år? 31 ( åh fy ****, haha)
 2. Vem var den sista du träffade? Mamma
3. Hur lång är du? 175
4. Vilken var den senaste film du sett? Hm.. Ingen aning
5. Vem ringde du senast? Min syster
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till en jobbarkompis dotter, Johanna. det mms var till din mamma, hon bad mig skicka det till dig. /Maria
7. Vad är helgens planer? Ingen aning!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? För någon timme sen.
11. Vilken ögonfärg har du? Grå/Blå.
12. När vaknade du idag? 05.10
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja
14. Vilken är din favoritplats? I min/vår säng ! =)
15. Vilken plats föredrar du minst? Bilen, är åksjuk, haha !
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Gift med Magnus och har 2 barn i ett hus lite utanför Hunnebo.
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker, gör det fortfarande.
18. Vem fick dig att skratta senast? Eddie.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja jag är nog det!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.. Men har BH på mig så det inte läcker på lakanen, hehe.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4..
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någång gång spytt på någon? Inte vad jag vet.
 25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota.
26. Är du social? Jopp.
27. Vilken är din favoritglass ? Oj, äter nog det mesta. Men melon e gott =).
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? SHOPPA!
29. Tycker du om kinamat? Ja och jag är ngt grymt sugen på det !
30. Tycker du om kaffe? Ja det är gott, vilket jag saknar att kunna dricka.
31. Vad dricker du till frukost? Vatten.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej.
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? Ja
35. Är du en beroendemänniska? Nej.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja.
37. Vill du ha barn? Ja en till, har redan en.
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Hav. 41. Vad spenderar du helst pengar på? Eddie och Jesper !
42. Äger du dyra smycken? Ja
43. Har du någon gång testat narkotika? Nope.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Glass =) .
45. Vem är den roligaste människan du känner? Ingen aning.
46. Välj ett ärr på din kropp? På benet efter pulkaåkning, haha!
47. Vad har du för ringsignal? SonyEricsons vanliga.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja ett par skor.
49. Flirtar du mycket? Nej varför ska jag när jag har Magnus ?
50. Vart togs din profilbild? I mammas kök.
51. Kan du byta olja på bilen? jajamensan, och tack för påminnelsen, e nog dags att kolla den =)
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej polisen vinka bara att jag skulle sakta ner =) RÖTA!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Matilde av Denise Rudberg.
54. Läser du dagstidningen? Every day, lr ja inte söndag för då får vi ingen.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej tack gode gud för att jag slutat med det, hade nog alla tidningar man kan ha innan!
56. Dansar du i bilen? Ja, det är nog många som skrattar åt mig, hehe.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mitt namn....
60. Vilka personer utmanar du: alla! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0