Träning!!

Hm, konstiga bilderna blev jag la upp igår, dem går ju inte att se alls. Skumt. Får testa med ngt annat kort och se vad som blev fel.

Har precis varit ute och sprungit *duktiga jag* =)!
Men det känns att man väger några kilo mer än normalt. Får väl försöka gå ner i vikt nu, men jag äääälskar ju glass så det kommer verkligen bli en utmaning!

Idag har vi bara myst! Suttit i trädgården och solat lite, sen gick vi ner till hamnen och köpte glass och sen vidare till Hästedalen där Jesper fick doppat fötterna !! Han vågade inte först men till sist så stod han i vattnet med mig!
Testar lägga upp ett kort på mig och Eddie.

dsc01948

Nej men vad har jag lyckats med egentligen ? BuHU!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej Mia!



Lät som om ni har haft en mysig dag, roligt för er! :)

Det med bilden btw, testa att ladda upp den du har valt fast med större bredd - det går att välja mellan 100-1000 samt att det går att välja mellan miniatyr eller full stl.



Kram Tess

2009-06-22 @ 23:35:24
URL: http://tezans.blogg.se/
Postat av: ★ katta ★

Bilden går inte att förstora :(

2009-06-23 @ 18:32:39
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0