Tråksöndag!

Har precis ätit tacos, och jag skriver inte lika snabbt som jag brukar, för jag skar bort en rejäl bit på vänsterpekfinger!
Men som tur var så tog jag bara skinn, men det känns bra skumt.

Eddie har redan lagt sig, han var så trött stackarn. Han har haft ont i magen större delen av dagen och jag funderar på vad jag har kunnat stoppa i mig som han inte ville ha, men kommer inte på ngt alls..

Tänkte jag skulle baka bullar men klockan är nog lite för mycket för det, och inte finns det ett skit på tvn heller.
Borde ju egentligen bara njuta av att Eddie sover och jag kan göra i stort sett vad jag vill, men lilla jag blir ist rastlös.
Ser att jag har ju hans album jag kan fortsätta med men min fantasi tryter!

Gjorde en tavla till Nathalies Hampus förut, tog några kort på dem när de var här för någon vecka sen, då hade jag inte heller någon fantasi så det fick bli en enkel tavla. Men hon blev nog glad för den =).
Hade jag inte haft så ont i mina höfter skulle jag gett mig ut i skogen på en löparrunda, sprinag i takt till musiken och bara springa springa springa! Men vågar inte, det räcker ju att jag går en promenad nu så känns det i ryggslutet och höfterna. Kan vara foglossningen som inte riktigt vill ge med sig !

Hoppa studsmatta me Jesper förut, hoppade massa igår med och det känns i magen idag ! Gott! Och nu läcker jag inte lika mycket som jag gjorde i början så det är ett jätte bra sätt att träna upp efter en förlossning!! =)

Tjing 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0