Tisdag...

och tiden går något fruktansvärt fort. Jag har ingen aning om vad jag gjort men inte suttit vid datorn iaf! Får skärpa mig, men när solen lyser så lockar det inte att vara inne. När jag väl är inne så ska det göras både det ena och det andra!
Ändå står man upp strax efter 5 VARJE dag men känns inte som jag hinner ngt

Håller på med lite scrapbooking till Eddie också så det tar jag när han sover, och det kan man inte få påstå att han gör så mycket längre! Han skrattar och pratar mest. Och äter lite däremellen, haha!

Och nu ville han inte sova längre, ska lägga in utmaningen som Jeanette hade på sin blogg, såna är alltid rolig att göra =)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0