SEMESTER!

Har haft en vecka semester nu, vad fort tiden går då ! Magnus har varit hemma hela veckan utan att bli rastlös, han har haft Eddie ensam väldigt mkt då jag vart i trollhättan ena dagen och Göteborg nästa dag, ska till Götet i morgon med så då får han ytterligare en dag ! Men han är bara nöjd över det. Verkligen världens bästa pappa!

Ne nu ska jag nog faktiskt sova, Eddie vaknar lite väl tidigt nu för tiden så jag får passa på medans han sover, han somna för nån halvtimme sen, och sover till 3 och då vill han ha mat , tur att man kan ligga ner och amma ! Så jag somnar ju om igen, hehe. Sen vaknar han vid 5, halv 6 och ligger och skrattar och sprattlar, så man kan ju inte få påstå att han är jobbig när han vaknar =), mammas snuttsnutt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0